Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаВідправлення товару здійснюється щодня до 16:00 Мінімальна вартість доставки 60 грн. Остаточна вартість доставки розраховується згідно з тарифами «Нової Пошти»
- Магазини RozetkaДоставка за умови Пром Оплати або 100% передоплати на рахунок ФОП
- СамовивізБезкоштовном. Київ: метро Лук'янівська, вул. Вільгельма Котарбінського 15 м. Чернівці: вул. Коломийська 2А
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплатаоплата при отриманні замовлення
- 🔹ГотівкоюУ відділенні нової пошти при отриманні посилки
- 🔹Оплата за сформованим рахунком – переказ на розрахунковий рахунок в ОщадбанкуКомісія банку +2% до рахунку
- 🔹Онлайн-оплата на рахунок ФОП через ПриватБанк або Monobank
- 🔹Оплата з ПДВ – для юридичних осіб з оформленням усіх необхідних документівЯк це працює? - Оформлення замовлення – оберіть потрібний товар та повідомте нашого менеджера про бажання оплатити з ПДВ. - Виставлення рахунку – ми сформуємо рахунок-фактуру з урахуванням ПДВ (20%). - Оплата за реквізитами – після отримання рахунку здійснюєте оплату на наш розрахунковий рахунок. - Оформлення документів – після підтвердження платежу ми надаємо всі необхідні документи: 🔹 Видаткову накладну 🔹 Рахунок-фактуру 🔹 Податкову накладну (у разі потреби)
- 🔹Покупка частинами від Monobank – зручно та просто1️⃣ Обирайте товар у магазині – знайдіть необхідний товар у магазині. 2️⃣ Вибирайте "Покупку частинами" – при оформленні замовлення оберіть цей спосіб оплати. 3️⃣ Підтверджуйте покупку в додатку Monobank та оберіть зручний графік погашення. 4️⃣ Розтерміновуйте до 24 місяців – після підтвердження можна обрати оплату частинами до 24 місяців, розподіливши витрати. Комісія за послугу – 4% від суми товару. Ця комісія покриває витрати банку на обробку платежу. Важливо! При розрахунку загальної суми покупки враховуйте додаткову комісію в розмірі 4%.
Гарантія:
Наша компанія "Top Master" пропонує тільки якісні товари та аксесуари, тому на все електричне та акумуляторне обладнання ми надаємо гарантію від 12 до 24 місяців та здійснюємо післягарантійне обслуговування в нашому сервісному центрі Profterservice, за адресою: м. Київ, вул. Вільгельма Котарбінського 15
1.1. Ці гарантійні умови визначають відносини між споживачами, які придбавають технічно складні побутові товари для власних побутових потреб (далі - споживачі), та авторизованим сервісним центром по гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійної заміни товарів (далі - АСЦ).
1.2. До технічно складних побутових товарів належать непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування та інші), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, що мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний строк.
1.3. Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов’язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного строку експлуатації. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни чи ремонту комплектуючого виробу або окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів.
1.4. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безкоштовно.
1.5. Гарантійний ремонт товарів здійснюється в АСЦ за адресою, яка вказана в п.1.7. даних гарантійних умов.
1.6. АСЦ здійснює гарантійний ремонт, а також післягарантійне обслуговування товарів на підставі даних гарантійних умов, Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів » від 11 квітня 2002 року № 506.
1.7. Адреса та контактні дані АСЦ:
- Адреса: Україна, місто Київ, вулиця Вільгельма Котарбинського, буд. 15;
- Час роботи АСЦ: Понеділок - п’ятниця (10.00 - 17.00)
1.1. Ці гарантійні умови визначають відносини між споживачами, які придбавають технічно складні побутові товари для власних побутових потреб (далі - споживачі), та авторизованим сервісним центром по гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійної заміни товарів (далі - АСЦ).
1.2. До технічно складних побутових товарів належать непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування та інші), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, що мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний строк.
1.3. Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов’язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного строку експлуатації. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни чи ремонту комплектуючого виробу або окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів.
1.4. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безкоштовно.
1.5. Гарантійний ремонт товарів здійснюється в АСЦ за адресою, яка вказана в п.1.7. даних гарантійних умов.
1.6. АСЦ здійснює гарантійний ремонт, а також післягарантійне обслуговування товарів на підставі даних гарантійних умов, Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів » від 11 квітня 2002 року № 506.
1.7. Адреса та контактні дані АСЦ:
- Адреса: Україна, місто Київ, вулиця Вільгельма Котарбинського, буд. 15;
- Час роботи АСЦ: Понеділок - п’ятниця (10.00 - 17.00)